תרגילים לאחר לידה - גיא תירם
5
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-5,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,no_animation_on_touch,qode_grid_1200,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

תרגילים לאחר לידה

תרגילים לאחר לידה

את התרגילים ומתיחות לאחר לידה, מומלץ לבצע מרגע הקימה בבוקר:

  1. עמידת 6-חתול.
  2. שכיבה על הגב, הברכיים כפופות, כפות רגליים נמצאות ברוחב האגן: תנועות האגן בגלגול קדימה ואחורה תרגיל לחיזוק קרקעית האגן.
  3. אותה התנוחה בשילוב כיווץ שרירי הבטן.
  4. אותה התנוחה תוך כיפוף הברכיים לכיוון הבטן.
  5. בשכיבה על הגב, כשהרגליים כפופות כפות הרגליים מוצמדות, בכל נשיפה ללחוץ כף אל כף כשתיים שלוש דקות.

תרגילים המומלצים להחזיר את הגוף לשגרה, כשבוע-שבועיים לאחר הלידה:

  1. שכיבה על הגב, ברכיים כפופות, כפות הרגליים על המיטה ברוחב האגן: גלגול האגן לאחור תוך הרמת האגן בנשיפה.
  2. להשאר באותה התנוחה: הטייתם של הברכיים לצד אחד.
  3. להשאר באותה התנוחה: תוך שילובם של הידיים מאחורי הראש.
  4. שכיבה על הבטן: כשהפלג העליון של הגוף נשען על כפות הידיים ולאחר מעבר לכיווץ של כל הגוף כמו בתנוחה עוברית.
  5. בעמידה: העברת המשקל מצד לצד.
  6. באותה התנוחה תוך כדי העברת המשקל מצד לצד באגן ולאפשר לידיים לנוע בהתאם.